Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

Το Χρονικό Ενός Κουρέματος!

Η αλλιώς ''Πως Κουρεύτηκα γουλί''

Η παρακάτω συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο msn. Τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν είναι εγώ και ο Χ , πρώην γκόμενος, που τον τελευταίο καιρό μιλούσαμε σε φιλικό επίπεδο!

Εγώ: Καλησπέρα
Χ: Γειά
Εγώ:Τι κάνεις? καιρό έχουμε να σε δούμε
Χ: Καλά είμαι. Έχω κάτι δουλειές τώρα τελευταία και δεν μπαίνω συχνά. Θέλεις κάτι άλλο?
Εγώ: Τι εννοείς αν θέλω κάτι άλλο? Ενοχλώ?
Χ: Ναι ενοχλείς
Εγώ:Και για πιο λόγο ακριβώς ενοχλώ?
Χ: Γιατί βαρέθηκα να βλέπω το καμένο απ τις βαφές μαλλί σου ρε μαλάκα!

Έτσι μετά από αυτή τη συζήτηση, εκτός από το delete/block που έφαγε αυτόματα ο μαλάκας, έβαλα και τον κολλητό μου Ναυτίλο να με κουρέψει!!! Έτσι, και μετά από μισή ώρα , ο Ναυτίλος είχε βγάλει τον Τρύφωνα Σαμαρά που έκρυβε μέσα του , και με μεταμόρφωσε!!!

Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες μετά το κούρεμα! Είναι απαραίτητη η λήψη υπογλώσσιου και το κάθισμα σε αναπαυτικό μέρος!

ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΎΝΗ!










2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χμμ... Δε φαίνεσαι και ασχημούλης...

Άντε! Και καλός πολίτης! :DDDDDDDD

(Ε! Με τέτοιο κούρεμα :p)

Ναυτίλος είπε...

Είναι γεγονός πως έχω φοβερό χέρι ο πούστης!

Όχι! Δεν την έκανε την δουλεία το τρίμερ με τον αποστάτη –όχι! Η τέχνη και τα καλλιτεχνικό μου χέρι τα έκαναν όλα. Παντός είχε σουξέ το κούρεμα. :-)