Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

ΧΆΘΗΚΑ!

Ναι ναι το ξέρω λατρεμένοι μου αναγνώστες, χάθηκα! Το αγαπητό σας χρυsopsaro που λέτε περνάει δύσκολες στιγμές!Πλησιάζουν οι ημέρες των γενεθλίων και της γιορτής μου και στο σπίτι επικρατεί ένας πανικός με την γιαγά-τύρρανο στο σπίτι!Σήκωσα χαλιά, έστρωσα τα επίσημα, ξεσκόνισα τα σερβίτσια και τα πορσελάνινα πιατάκια του καφέ ωστέ όλα να είναι έτοιμα για την κοσμοσυρροή που θα μπέι στο σπίτι την Πέμπτη και το Σάββατο! Κάθε χρόνο το σπίτι μου θυμίζει Αθήνα! Γίνετε κάτι πολύ κουλό! Έρχονται σπίτι μου να μου ευχηθούνε άνθρωποι που δεν γνωρίζω! Ένα πράγμα λες και έχουμε εγκαίνια στα Metropolis! ΗΈλλη Κοκκίνου λείπει μόνο! Και βλέπω θείες,Θείους και όλοι να τσιμπήσουν το μαγουλάκι του μικρού Νικολάκη που μεγάλωσε και έγινε ολόκληρος άντρας!!! και βέβαια αυτό είναι μια καλή δικαιολογία! γιατί παλιά όλο και κάτι έφερναν...κανά μικρό δώρο της ξεφτίλας, καμιά Κολόνια των 3,5 ευρώ από τα lidl κάτι τέλος πάντων! Από τις πιο τραγικές στιγμές όταν προσπαθούν να με πείσουν οτί η μειντ ιν τσάινα μπλούζα που μου έφεραν είναι πανάκριβη και πρέπει να την προσέχω! Ω ΤΙ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΜΑ! Κατά τα άλλα όλα τα ίδια! Συνεχίζω να είμαι μόνος (Ηρώ σταμάτα να βρίζεις αν με διαβάζεις) και να περιμένω την λύτρωση κάπου τον Φλεβάρη,που θα αποχωρήσω από την Θράκη! ΑΑΑ ξάχασα να αναφέρω το ταξιδάκι μου στη Θεσσαλονίκη που όλα ήταν τέλεια (εκτός από την γκρίνια του Ναυτίλου και τον παλιμπαιδισμό του Ντεκαντάνσιου! αλλά μην τους το πείτε!) Φιλιά Πολλά Νικολής PS. Κάτι κουλό που ειπώθηκε σε μιά κουβέντα με τη γκραντμα Γκραντμα:Νικόλα ένα τηλεκοντρόλ για την τηλεόραση πόσο έχει Μι:Δεν ξέρω Γκράντμα:Αμαν και συ! Τίποτα δεν ξέρεις.Κάθε μέρα πηγαινοέρχεσαι Ξάνθη,δεν ρωτάς να μάθεις να ξέρουμε! Κουλό??? Ps2 βρείτε τις διαφορές






Όποιος βρεί τις περισσότερες κερδίζει μια βραδυά μαζί μου

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

1)Ομορφος

2)Πλούσιος

3)16+ cm

4)18-34

thnx Nikkkolas

7 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Τι λες μωρέ παλιοξεφτιλισμένε ουραγκοτάγκε που θα με πεις και γκρινιάρη;!

Πρώτον μαλώσατε με τον Ντεκαντάνσιο για την μουσική (και σε υποστήριξα εμπράκτως σε αυτό το θέμα! –αυτό το λες ευχαριστώ;!). Δεύτερον. Στο κωλόμπαρο (που εσύ το λες γκέι μπαρ) η μουσική σκότωνε κι ελέφαντα. Δεν γουστάρω! Σιμπλε ας δατ. Τρίτον, το παντελόνι μου πάει τέλεια και τονίζει επιμελώς τα καραψωμομένα μου κωλομέρια (you fucking wish you had an ass like mine). Άντε μην τα πάρω!

Finally, δωράκι for both your ονομαστική εορτή and γενέθλια... μάλλον θα πάρει μήνες να σου έρθει. Ας όψετε η γαμημένη ανεργία που θα μας στείλει όλους στο πεζοδρόμιο μια μέρα.

(Ακούς εκεί;! Γκρινιάρης —εγώ;!)

GeorgiosT είπε...

Παλιμπαιδισμό εγω???τς...τς..τς...Πλάκα είχε πάντως!-:)

Nικόλας! είπε...

Ναι ναι οντως στη μουσική με υποστίριξε ο ναυτιλος΄....αλλα για το gaybar δεν θα κάνω σχόλιο γιατί θα φανεί πόσο κακιά αδερφή είμαι!

Ντεκαντάνσιε νοου κόμεντ

Dr_MAD είπε...

Εκτός του ότι σε έχω προλάβει μέρες με αντίστοιχο του post σου quiz, αναφέρω ότι έχω 5/5, αλλά δυστυχώς έχω... σχέσει (προφανής η ετυμολογία).

Χρόνια πολλά προκαταβολικά

Nικόλας! είπε...

Να σαι καλα ρε madako αλλα ειληκρινα δεν ειχα διαβασει το post! Αν υποκειτε σε πνευματικά δικαιώματα και έτσι να το σβήσω ρε παιδί μου!!!

sikia είπε...

Αχ δε πρόλαβα το διαγωνισμό και με ενδιέφερε το έπαθλο!
Βέβαια από τις προυποθέσεις πληρώ μόνο 1,3, και 4, αλλά όχι το 2.
Πότε θα έρθεις Σικιάγο?

Nικόλας! είπε...

ΑΑΑΑ...sykia ο διαγωνισμός δεν έχει λήξει....είσαι από τους πρώτους και μόνους υποψήφιους...μη σου πω ότι θα κερδίσεις κιόλας!