Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Happy birthday to me!

Όπως έχω ενημερώσει το αναγνωστικό κοινό μου, χτες είχα την ονομαστική μου εορτή! Το happy birthday πάει στα αυριανά μου γενέθλια!Έτσι λοιπόν θα σας περιγράψω την σημερινή φανταστική μου μέρα! Σήμερα Πραγματικά έννοιωσα ξένος στο ίδιο μου το χωριό!!
Η Γκραντμα μου φαγώθηκε να πάμε από τα άγρια χαράματα στη εκκλησία!
Εγω δεν είχα αποφασίσει...κάθε φορά που μπαίνω σε κάποια εκκλησία ζω με τον φόβο του αν θα πέσει τώρα ο πολυέλαιος η αργότερα! Αλλά ευτυχώς δεν πέφτει! Και που λέτε είχε μια ελπίδα γυναίκα οτι εγώ θα νυστέψω για να κοινωνισω! Αλλά πουυυ!!! Μπορώ να κρατιθώ με τον Ναυτίλο δίπλα μου? εκειιιι να τα φαμε τα σοκολατάκια και τα σουβλάκια! Ναι ρε,εσυ φταις! Εσυ που διαβάζεις και στραβομουτσουνιάζεις και με καταριέσαι!
Επιστροφή στο θέμα μας...εφαγα οπότε του κόσμου τα σκατά και η γκραντμα στεναχωρέθηκε....αλλα αυτά έχει η ζωή...και σηκώνομαι στις 8 (Να σημειωθεί ότι κοιμήθηκα στις 4 στα πρακτικά παρακαλώ) και κατευθέίαν μπήκα για ντουζάκι και έγινα πανέμορφος ( όπως γίνομαι και καθημερινά φυσηκα!)(ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ).
Έβαλα το μεϊκ απ να σβήσω ένα καβλόσπυρο (πρεπει να κανω σεξ σύντομα πριν βγάλω ακμή), έβαλα μαύρο μολύβι στο μάτι και είπα να το παίξω emo στην εκκλησία.
Με το που πατάω το πόδι μου μέσα εννοιωσα λες και μπήα σε άλλη ενορία! Όλος ο κόσμος να με κοιτάει! Και αντε αυτό ήταν νορμάλ! Το κακό ήταν οτι δεν γ΄νώριζα κανέναν!!!

Ναι Ναι!! Μόνο κάτ παιδάκια μου είπαν χρόνια πολλα! Τέλος πάντων...Έκατσα σε μια καρεκλίτσα και άρχισα να στέλνω sms...κλασικός Νικόλας...Μόνο όταν με στραβοκοίταξε ο πάτερ το κρυψα λιγάκι!

Στη συνέχεια πήγα σπίτι! Η γκραντμα νόμιζε οτι θα έχουμε κοσμοσυρροή, όπως κάθε χρόνο αλλα πουυυ....φέτος είχε σκατόκαιρο....μόνο 2 θείες ήρθαν και η μία δεν έφερε τίποτα...η τσουλάρα!Που να της κλεισει το μνι της!

Κακήν Κακώς ηρθε το μεσημέρι και την έπεσα για νάνι! Ξ΄πνησα με κέφια , καθώς ο πανέμορφος και πανέξυπνος και κουκλος-αλλα-str8 γείτονας μου,περνούσε συνέχεια μπροστά από την μπαλκονόπορτα του toples....και γω όλος τυχαίως , ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΤΥΧΑΙΩΣ,κοιτούσα!

Το απόγευμα πάλι ερημιά! Ήρθε η αδερφή μου και είπαμε να πάμε μια βόλτα μέχρι το χωριό του μπαμπά μου (οι γονείς μου είναι χωρισμένοι και ζουν σε διαφορετικά χωριά), αλλά τζίφος! Οι αγελάδες δεν είχαν πολύ γαλα! Ένα ποτίρι,και ατό με το ζόρι...

Μες τα νεύρα ο Νικόλας!!! Οπότε μώλις μου πρότεινε η sister να πάμε μπουζούκια, είπα ναι χωρίς δεύτερη σκέψη! Οπότε κατά τις 12 πήγαμε σε γνωστο μουζουκομάγαζο,και κάναμε 220 ευρά λογαριασμό! Και η αδερφή μου επέμενε να κεράσω...ΧΑΧΑ ΚΑΛΟ!

Αχ Χριστέ μου τι άκουσαν τα θεϊκά αυτάκια μου! Απο Χρύσπα μέχρι Βίσση και από Κουρκούλη μέχρι Μητροπάνο....Η μία δολοφονία ακολουθούσε την άλλη!

Αυτή τη στιγμή είμαι στο σπίτι της sister και είμαι λιώμα. Θεωρώ τον εαυτό μου ήρωα που γράφω όσα γράφω...συγχωρήστε τα ορθογράφικα...η sister ούτε ένα word δεν αξιόθηκε να βάλει!


Τι κατάλαβα από τη γιορτή μου

1)Δεν πρέπει να βάφεσαι στη εκκλησία
2)Δεν πρέπει να πηγαίναι απροειδοποίητα επισκέψεις
3)Πρέπει να χεις πάντα μια καρτα για ώρα ανάγκης! Ελαβα πάνω από εκατό μυνήματα και τηλέφωνα για χρόνια πολλά και ευχαριστώ πολύ για αυτό
4)Οτι ο Αντρέας είναι πολύ γλύκας
5)Οτι 1,5 κιλό τούρτα ειναι πολύ...και όταν τρως τη μισή μόνος σου είσαι πολύ γουρούνι!Πάλι θα αναστενάξει η ζυγαριά όταν ανέβω!

Φιλια στα χειλάκια ολονών σας
Νικόλας


p.s Ψάχνω κάποιον να με πάρει το Σάββατο (τηλέφωνο) και να μου βάλει το χρόνια πολλά της Βίσση! Είναι ένα απραγματοποίητο όνειρο! Μάκια!

2 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Άι μωρι καρακαταψωνισμένη ψωνάρα που φταίω ΕΓΩ πάλι που εσύ δεν μπόρεσες δυο γαμημένες μέρες να νηστέψεις!
Όταν εγώ είμαι μονίμως στην δίαιτα, και μού 'ρχεστε βραδιάτικα με τα προφιτερόλια και τις πίτσες, εγώ τι να πώ;! Άλλα έτσι! Να ρίξεις πάντα σε άλλον το βάρος. Α! Κι εμείς τούρτα να μην φάμε; Στο πηγάδι μια φορά πάντως, εγώ δεν κατούρησα (έχεσα όμως μια φορά όταν ήμουνα μικρός), οπότε θελω τούρτα!

Σχετικά με τα συμπεράσματά σου:
1) Στην Εκκλησία να πηγαίνεις βαμμένος, αλλά μετά την λειτουργία. Τρίψου λίγο στον παπά και θα φας μια ευλογία ΝΑ (με τα συγχωρήσεως).
3) Για την κάρτα θα συμφωνήσω.
4) Δεν γνωρίζω, δεν απαντώ, άμα πρώτα δεν μάθω τα προσόντα κάτω απ’ την μέση (με μετρικό σύστημα παρακαλώ).
5) Ναι ρε γουρούνι! Είναι πολύ! Να φέρεις να φάνε και τα γουρούνια οι φίλοι σου!

Άντε μπρε! Πολύχρονος και το χρόνου. :-D

Υπερμίκης είπε...

Την άλλη φορά που σε αγριοκοιτάξει
ο πάτερ,στείλ'του ένα γλυκό φιλάκι!
Κι αν τυχόν πει τίποτα,ρώτησέ τον αν το επάγγελμά του είναι αποδοτικό και χρυσοφόρο ή κάτι για την σεξουαλική του ζωή.Θα ευχαριστηθεί στα σίγουρα!

Να φτάσεις τα 119 και να'σαι πάντα γερός σαν βράχος.