Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Βαριέμαι!

Καλησπέρα λατρεμένοι μου αναγνώστες...
Σήμερα θα ασχοληθούμε με το μεγαλύτερο θέμα της επικαιρότητας...ποιός έδωσε το επίμαχο dvd?
That was a bad joke fisika (εκτός αν ξέρετε ποιος το έδωσε, γιατί το χω απορία...).
Όπως όλοι λοιπόν ξέρετε σε 10 μέρες αρχίζει το ταξίδι μου από την πανέμορφη Θράκη (Μη χέσω) ,για την εγκατάσταση μου στην πανέμορφη Ηγουμενίτσα. Αποφάσισα να κατέβω με ένα φίλο επειδή ήθελα να του κάνω την χάρη να πάρει λίγο αέρα (και να μου κουβαλήσει τα πράγματα με το αμάξι)
Τις τελευταίες μέρες , εγκατεστημένος στο σπίτι του Ναυτίλου, μόνιμα πλέον, βαριόμαστε παρέα....
Γι' αυτό σκέφτηκα να διοργανώσουμε μια εκδήλωση με θέμα την οικονομία της Ελλάδος στο αγαπημένο μου μπαρ. Επιβάλετε το dress code με επίσημο ένδυμα
Να είστε όλοι εκεί


Φιλία Νικόλας

P.S. Μωρή sykia πως σου ξέφυγε η Κωλοομβίνα??? Περίεργο!

2 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Κάτι τέτοια βλέπει ο φίλος σου ο Ναυτίλος πρωί-πρωί, την ώρα που τρώει τα δημητριακά του, και παθαίνει τα πρόωρα απανωτά εγκεφαλικά του. Και γιατί λες ότι βαριόμαστε παρέα; Εψές, καλά δεν περάσαμε στο κρεβάτι με Simpsons The Movie, και Simpsons, the 4th season; Ώρες-ώρες, υποψιάζομαι πως τελικά με θέλεις μοναχά για το internet connection μου ρε τσούστη!

(<_<);

Ανώνυμος είπε...

Ναυτίλε, μας το κακομαθαίνεις το μικρό και να δούμε πώς θα αντέξει μακριά σου (από τη σύνδεσή σου, δηλαδή) όταν φύγει για Ηγουμενίτσα!

(τώρα που τελείωσα τις βόλτες στα blogs, ας πάω να τελειώσω αυτές τις εγγραφές με τις εισαγωγές από την Τουρκία και να βγάλω την Περιοδική Φ.Π.Α. και τα προσωρινά αποτελέσματα)